Popis projektu

Spoločnosť KARLOFF s.r.o. vznikla v roku 2002 ako rodinná firma so zámerom vyrábať a ponúkať pre trh prémiové liehovinové nápoje s vysokou kvalitou, ktoré sú pripravované na prírodnej surovinovej báze. Dekorácia skla sa zatiaľ realizuje dodávateľsky, avšak v r. 2015 bola založená divízia TATRA DECOR, v ktorej sa plánuje dekorácia skla vo vlastnej réžií. Predmetom predkladaného projektu je nákup inovatívnej technológie – automatickej digitálnej tlačiarne na sklo a plastové predmety, ktorej obstaranie bude mať za následok inováciu výrobného procesu dekorácie fliaš. Technológia bude využívaná na poskytovanie služieb priemyselnej povahy. Investícia sa bude realizovať v administratívnom sídle spoločnosti, ktoré je v Kežmarku, Pradiareň 44. Strategickým cieľom projektu je rast "konkurencieschopnosti spoločnosti". Špecifickými cieľmi projektu sú:

  • obstaranie novej inovatívnej technológie na dekoráciu skla na produktovú radu TATRATEA, následne u všetkých produktov,
  • rozšírenie ponuky služieb divízie dekorácie fliaš pre externých zákazníkov,
  • zvýšenie produktivity práce a zefektívnenie výroby,
  • zníženie výrobných nákladov,
  • trvalo udržateľný rozvoj spoločnosti,
  • vytvorenie trvalo udržateľných pracovných miest,
  • zvýšenie flexibility technológie,
  • zvýšenie profitability,
  • zvýšenie počtu zamestnancov aspoň o 1 osobu. 

Hlavnou aktivitou projektu je „.

Plánované obstaranie novej technológie zabezpečí technologické priblíženie sa spoločnosti KARLOFF s.r.o., ktorej výroba sa nachádza na Slovensku, svojim konkurentom v rámci rozvinutých krajín EÚ. Vzhľadom na jedinečnosť výrobného procesu – dekorácie fliaš (v oblasti dekorácie skla sme zatiaľ prvou výrobnou prevádzkou na Slovensku) prispeje obstaranie plánovanej technológie nespochybniteľne k zníženiu technologickej medzery SR. Vzhľadom na plánovanie využívania technológie nielen pre vlastné potreby, ale aj pre externých zákazníkov, bude firma ponúkať službu na trhu, ktorá doposiaľ na Slovensku absentuje. Týmto technologickým celkom na dekoráciu fliaš sa spoločnosť priblíži svojim konkurentom vo vyspelých krajinách EÚ a zabezpečí tak posilnenie exportných aktivít EÚ, keďže jej zákazníci sa nachádzajú aj mimo EÚ. 

Viac
Subjekt
KARLOFF, s.r.o.
Miesta realizácie
Kežmarok
Stav
Projekt mimoriadne ukončený - neprispel k cieľom OP (K)
Realizácia
01.04.2018 - 01.12.2018
Celková suma
1,668,000 €
Vlastné zdroje
750,600 €
Vyčerpané z projektu
0 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Zníženie technologickej medzery SR
Typ
Podpora zvyšovania …
Plánovaný začiatok
01.04.2018
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
01.12.2018
Skutočný koniec
-
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre firmu nové
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (podniky)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podnikov, ktoré dostávajú podporu s cieľom predstaviť výrobky, ktoré sú pre trh nové
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (podniky)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre firmu nové
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet produktov, ktoré sú pre trh nové
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Počet organizačných inovácií
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Nárast zamestnanosti v podporovaných podnikoch
Hodnota
0,0 (FTE)
Cieľ
1,0 (FTE)
Naposledy aktualizované
30.06.2018
Riziko
-
Názov
Počet inovovaných procesov
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
30.06.2018
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.