Podpora pomáhajúcich profesií 3
Národný inštitút vzdelávania a mládeže
Cieľom projektu je stabilizovať pomáhajúce profesie z projektov OPĽZ a Plánu obnovy a odolnosti SR pôsobiace v školách na celom území SR a aj zvýšiť počet vybraných pozícií za účelom podpory inkluzívneho vzdelávania a digitálnej transformácie škôl. Projekt sa bude realizovať prostredníctvom dvoch hlavných aktivít.
Podporené bude pôsobenie pedagických asistentov, školského podporného tímu, pomocných vychovávateľov, rodičovských asistentov a školského digitálneho koordinátora. Predpokladá sa podpora približne 5500 FTE pozícií pedagických asistentov, školského podporného tímu, pomocných vychovávateľov, rodičovských asistentov v cca 1400 školách a podpora približne 450 FTE školského digitálneho koordinátora v cca 900 školách.
Realizácia projektu podporí pozitívne zmeny smerom k inkluzívnemu vzdelávaniu v prostredí materských, základných a stredných škôl. Zároveň projekt prispeje k zvýšeniu digitálnych kompetencií pedagogických a odborných zamestnancov v školách.Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Inkluzívna podpora v školách
|
Typ
Pôsobenie podpornýc…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2023
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2026
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Školský digitálny koordinátor (ŠDK)
|
Typ
Rozvoj komplexných …
|
Plánovaný začiatok
01.09.2023
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2026
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.09.2023
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2026
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.09.2023
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2026
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených FTE jednotiek (plných pracovných úväzkov) školského digitálneho koordinátora
|
Hodnota
-
|
Cieľ
450,0 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|